5 תשובות
בצלחת עמוקה או שאת יכולה בסיר ולשים שם מים לפסטה כמו שמכינים מנה חמה רגילה אחרי זה לסנן את המים ולשים את הרוטב הזה בשקית
שואל השאלה:
לא אין הוראות^^ אבל בסדר אני אסתדר כבר תודה למי שעזרר
אנונימית
אין הוראות במאחורה?
שואל השאלה:
אבל איך מכינים? כי זה בלי פס סימון וקופסא זה פשוט בשקית
אנונימית
כמו מנה חמה וכן זה טעים אבל חריף