5 תשובות
בצלחת עמוקה או שאת יכולה בסיר ולשים שם מים לפסטה כמו שמכינים מנה חמה רגילה אחרי זה לסנן את המים ולשים את הרוטב הזה בשקית
שואל השאלה:
לא אין הוראות^^ אבל בסדר אני אסתדר כבר תודה למי שעזרר
לא אין הוראות^^ אבל בסדר אני אסתדר כבר תודה למי שעזרר
אנונימית
אין הוראות במאחורה?
שואל השאלה:
אבל איך מכינים? כי זה בלי פס סימון וקופסא זה פשוט בשקית
אבל איך מכינים? כי זה בלי פס סימון וקופסא זה פשוט בשקית
אנונימית
כמו מנה חמה וכן זה טעים אבל חריף
באותו הנושא: