3 תשובות
אוכל לנסות
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה 3>
את מסבירה פה או לפנות לצ'אט?
אוקיי תודה רבה 3>
את מסבירה פה או לפנות לצ'אט?
אנונימית
שואל השאלה:
מעריכה ממש, תודה לכם! 3>
מעריכה ממש, תודה לכם! 3>
אנונימית
באותו הנושא: