9 תשובות
כן ברור
כן
שואל השאלה:
כי כל האחים שלי מתלבשיםעם מכופתרות והכל מושקע
אני לא אחשב זרוק?
כי כל האחים שלי מתלבשיםעם מכופתרות והכל מושקע
אני לא אחשב זרוק?
אנונימי
לא זה סבבה לגמריי
זה בסדר
לא משהו אבל אם אתה רוצה זה לא קריטי
שואל השאלה:
אנונימי שאמר שזה זרוק אז איך להתלבש?
אני לא אוהב להשקיע מדי
וזה כולה בת מצווה בטעות רשמתי חתונה
אנונימי שאמר שזה זרוק אז איך להתלבש?
אני לא אוהב להשקיע מדי
וזה כולה בת מצווה בטעות רשמתי חתונה
אנונימי
תשימי חצאית, זה יהפוך את זה לאולי קצת יותר חגיגי..
^אמ זה בן חצאית או שמלה זו לא נראלי אופציה
ולשאלה----- לדעתי זה מהמם ולא זרוק מידי
ולשאלה----- לדעתי זה מהמם ולא זרוק מידי
באותו הנושא: