9 תשובות
כן ברור
שואל השאלה:
כי כל האחים שלי מתלבשיםעם מכופתרות והכל מושקע
אני לא אחשב זרוק?
אנונימי
לא זה סבבה לגמריי
זה בסדר
לא משהו אבל אם אתה רוצה זה לא קריטי
שואל השאלה:
אנונימי שאמר שזה זרוק אז איך להתלבש?
אני לא אוהב להשקיע מדי
וזה כולה בת מצווה בטעות רשמתי חתונה
אנונימי
תשימי חצאית, זה יהפוך את זה לאולי קצת יותר חגיגי..
^אמ זה בן חצאית או שמלה זו לא נראלי אופציה
ולשאלה----- לדעתי זה מהמם ולא זרוק מידי