10 תשובות
לא רק את
אנונימית
רק את, לי דווקא הולך סבבה ומשתפר אצלי.
אנונימי
שואל השאלה:
^ שמחה לשמוע
^ שמחה לשמוע
אנונימית
לי היה אחלה
שואל השאלה:
באמת שאני מרגישה רע ככ
פשוט רע לי
באמת שאני מרגישה רע ככ
פשוט רע לי
אנונימית
מצטערת לשמוע!! תזכרי שהכל לטובה אהובה
לי אישית היה נחמד מאוד (:
לי אישית היה נחמד מאוד (:
כן לגמרי כל התקופה
דווקא הרגשתי ממש סבבה עם עצמי בימים האחרונים
(אני מרגישה רעהה עכשיו)
(אני מרגישה רעהה עכשיו)
כם גם אצלי זה ככה בחודש האחרון רןב הימים הם זויעה בשבילי וכם הימין הכי גרועים שהיו לי
באותו הנושא: