5 תשובות
לרוב כן למרות שיש לי כמה ידידות שהן כמו אחיות שלי, בגלל זה אני לא נכנס מלכתחילה לקשר ידידותי. אז תיזהרי מגברים. לא סתם מישהו חכם יותר ממני אמר פעם לא סתם המילה ידיד מורכבת מפעמיים המילה יד. בהצלחה
לא כולם כאלה.
יש הרבה שמפתחים רגשות אבל לא כולם
אנונימית
לי לפחות יש ידידות אמיתיות, יש כאלה שגדלתי איתן מגיל 0 ומגעיל אותי לחשוב עליהן בצורה מינית.
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודעת אח שלי הגדול אמר לי לוותר על נסיון של סתם ידיד. והרגיש לי כאילו הוא קצת מגזים...
אנונימית