32 תשובות
אמונה עיוורת?
שואל השאלה:
לא זה לא זה
לא זה לא זה
אנונימי
הוא חזר לשיר את פאנצים בהופעות?
שיחזיר את טיפת אמת כבר
שיחזיר את טיפת אמת כבר
שואל השאלה:
כן וואי תודה
כן וואי תודה
אנונימי
כואב לך שהוא הפך לטרנד? כואב לך שהאמן שאת אוהבת הוא קצת פחות אנונימי והוא במיינסטרים ואנשים אוהבים אותו? מה נסגר איתך
אנונימית
נמאס שבני 12 באים להופעה שלו בשביל להעלות סרטונים לטיקטוק ולהיות כל הזמן בטלפון רק בשביל הסרטונים האלה. נמאס שאין את האווירה שהייתה בהופעה לפני שהוא הפך לטרנד בגלל אותם ילדים קטנים שמכירים רק שיר או שתיים, אלה שזורקים חפצים עליו ואלה שמתפרצים לבמה, ובשביל מה? בשביל סרטון בטיקטוק.
אם דיברת אליי אז, כן כואב לי שהוא הפך לטרנד, בואי אני אספר לך משהו, זה שהוא הפך לטרנד ואנשים שומעים אותו, כן זה מביא לו חשיפה, כן זה מביא לו פרסום, וזה טוב ויפה, אבל הם הופכים את המוזיקה שלו לדבר חסר משמעות ולדבר שיחלוף בעוד כמה שבועות, וואלה זה כואב שאנשים שומעים מוזיקה של אמן שאת יודעת כמה הוא קרע תתחת שלו בשביל להוציא כל שיר ושיר, רק כי הוא טרנד, אין להם ערך אליו, או אל השירים שלו, וכן אחותי זה כואב.
אפשר להעריך שיר גם אם הוא טרנדי. זה שמישהו שומע שיר של אמן כלשהו אבל לא מכיר את כל האלבום לא אומר שהוא לא מעריך. מוזיקה זה משהו שצריך להנות ממנו והוא נועד לכולם. סליחה שאני לא יושבת וקוראת את העמוד ויקיפדיה של כל שיר כדי להבין את המשמעות האמיתית שהאמן התכוון אליה. אני שומעת שירים נהנית מהם ומעריכה אותם ומפרשת אותם איך שבא לי כי זה דבר סובייקטיבי
אנונימית
בכל מקרה את צריכה לשמוח שהוא מצליח זאת העבודה שלו
אנונימית
גברת פלוטניק ואבוד.
מסכימה איתכם לגמרי אני שומעת את המוזיקה שלו המון שנים ובאמת מעריכה אותה ופגשתי אנשים שמעריכים אותה. היום הוא נהיה מיינסטרים וטרנד. וואלה אני בטוחה שגם הוא לא עף על זה. זה אמן שהוא מעבר לשתי השירים האלה נענע ושווארמה ובאמת עכשיו שיש לו שירים הרבה יותר יפים מהם ושאתה מכיר רק שתי שירים שלו והופך אותו לאליל שלך זה מעצבן רצח.
מסכימה איתכם לגמרי אני שומעת את המוזיקה שלו המון שנים ובאמת מעריכה אותה ופגשתי אנשים שמעריכים אותה. היום הוא נהיה מיינסטרים וטרנד. וואלה אני בטוחה שגם הוא לא עף על זה. זה אמן שהוא מעבר לשתי השירים האלה נענע ושווארמה ובאמת עכשיו שיש לו שירים הרבה יותר יפים מהם ושאתה מכיר רק שתי שירים שלו והופך אותו לאליל שלך זה מעצבן רצח.
כן אבל 90 אחוז מהאנשים ששומעים אותו כטרנד לא מעריכים וכאילו משחקים אותה בשביל לקבל הרבה לייקים.
הוא לא ממש מצליח, הוא הפך לטרנד, אנשים שומעים את המוזיקה, באים להופעות (גם הורסים אותן) אוקיי הבנו זה חשיפה זה הצלחה, אבל עוד שבועיים שלוש ימצאו זמר אחר "להעריץ" בתור טרנד
אנונימית אנונימיתתת
מסכימה איתך לגמרי
כאילו השירים שלו ליוו אותי בתקופה הכי חשוכה שלי ואז גם בתקופה הכי יפה שלי, וכאילו יש לכל שיר ושיר שאני שומעת שלו משמעות כלכך ענקית בשבילי
ועצוב שאנשים משתמשים בו כטרנד
מסכימה איתך לגמרי
כאילו השירים שלו ליוו אותי בתקופה הכי חשוכה שלי ואז גם בתקופה הכי יפה שלי, וכאילו יש לכל שיר ושיר שאני שומעת שלו משמעות כלכך ענקית בשבילי
ועצוב שאנשים משתמשים בו כטרנד
וזה לא שאני מזלזלת בנענע ושאוורמה.
זה פשוט בעיני השירים הכי פחות מוצלחים שלו וזה רק מעיד על זה שהמעריצים החדשים שלו לא באמת מכירים את השירים שלו חוץ מהם
זה פשוט בעיני השירים הכי פחות מוצלחים שלו וזה רק מעיד על זה שהמעריצים החדשים שלו לא באמת מכירים את השירים שלו חוץ מהם
"לכל דבר יש זמן ומקום, רק חבל שאני לא שם היום"
מסכימה עם כל מילה, עכשיו גם התחלתי לראות את "כל הזמן הזה" בפוריו שלי, אם השיר הזה הופך לטרנד אז כאילו דאיימ אנשים נתראה בגלגול הבא
וגם השיר הזה הפך לטרנד סעמק
למרות שהוא לא מההכי טובים שלו
וגם השיר הזה הפך לטרנד סעמק
למרות שהוא לא מההכי טובים שלו
וכן השירים שלו ליוו אותו בתקופות החשוכות ביותר שלי וזה בן אדם שאני מעריכה ברמות. מגיע לו יותר מטיקטוק.
מגיע לו הרבה הרבה יותר
וכאילו לא פלא שהם נדבקו דווקא לשירים האלה, לא שאני מזלזלת בהם
השירים הבאמת טובים ואיכותיים שלו, זה השירים שאם לא חווית את מה שהוא מדבר עליו, אתה פשוט לא תבין על מה מדובר, זה השירים שאתה בלילה תבכה איתם כמו משוגע, ואז כמה שעות לאחר מכן בבוקר אתה תרקוד איתם בכל הבית.
וכאילו לא פלא שהם נדבקו דווקא לשירים האלה, לא שאני מזלזלת בהם
השירים הבאמת טובים ואיכותיים שלו, זה השירים שאם לא חווית את מה שהוא מדבר עליו, אתה פשוט לא תבין על מה מדובר, זה השירים שאתה בלילה תבכה איתם כמו משוגע, ואז כמה שעות לאחר מכן בבוקר אתה תרקוד איתם בכל הבית.
כל הזמן הזה יחסית מיינסטרים לעומת שאר השירים שלו והיה ממש להיט שהייתי בכיתה ז' (רק אחרי
ההייפ של כל הזמן הזה התחלתי להתמכר לנצי) ונתראה בגלגול הבא בעיני זה השיר הכי טוב שלו מהאלבום אבל אין ספק שהאלבומים האחרים שלו פי מאה
ההייפ של כל הזמן הזה התחלתי להתמכר לנצי) ונתראה בגלגול הבא בעיני זה השיר הכי טוב שלו מהאלבום אבל אין ספק שהאלבומים האחרים שלו פי מאה
וכן השירים הבאמת עמוקים שלו לא יוכלו להיות טיקטוק כי הם הרבה יותר מזה
מי זה
אנונימית
כן הוא שיר די פופולרי אבל הכרתי אותו דווקא כשהוא לא היה פופולרי פשוט השיר הזה תיאר בדיוק את מה שהרגשתי במשך תקופה ארוכה נורא אז התחברתי אליו כלכך מהר
וכן נתראה בגלגול הבא לא כזה מוצלח אבל זה התאים לי למשפט
וכן נתראה בגלגול הבא לא כזה מוצלח אבל זה התאים לי למשפט
הם הרבה הרבה הרבה יותר מזה
כל הזמן הזה שיר מטורף. וגם שהוא היה מיינסטרים זה היה מתוך הערכה וזה לא היה שיר טיקטוק. וגם זה שיר שבאמת אנשים דרכו הכירו עוד יצירות של נצ'י.
מאמי איפה את חיה כל הזמן הזה במיינסטרים כבר מלא מלא זמן הרבה לפני טיקטוק הכרתי אותן בתור ילדה בת 10 כאילו מי לא מכיר
אנונימית
זה בדיוק מה שאמרתי.
מה זה משנה איך אנשים הכירו אותו?
שווארמה ונענע זה השירים הכי פחות מוצלחים של נצ'י. אני שומעת אותו מכיתה ח' והאלבום הזה ביאס לי תחיים.
ישלו עוד מיליון שירים ככ הרבה יותר טובים.
חבל שהחדשים שהחליטו שהוא האליל שלהם מכירים רק את שווארמה ונענע ועל פי זה מגדירים אותו כאליל שלהם.
ומבאס שפתאום אנשים שומעים רק את השירים האלה והופכים אותם לטרנד. יש לי חברה ששמועת רק תשירים האלה ומשחקת אותה מעריצה.
והשיר שאתה מדבר עליו זה נראה לי "טיפת אמת" או "פאנצים" לא בטוחה
ישלו עוד מיליון שירים ככ הרבה יותר טובים.
חבל שהחדשים שהחליטו שהוא האליל שלהם מכירים רק את שווארמה ונענע ועל פי זה מגדירים אותו כאליל שלהם.
ומבאס שפתאום אנשים שומעים רק את השירים האלה והופכים אותם לטרנד. יש לי חברה ששמועת רק תשירים האלה ומשחקת אותה מעריצה.
והשיר שאתה מדבר עליו זה נראה לי "טיפת אמת" או "פאנצים" לא בטוחה
פאנצים חריפים מתוקים מגיעים לפנים כאילו זאת עוגת ק
נראלי פאנצים
ואנשים ששמעו את נענע ושווארמה וכל השירים שמפורסמים בטיקטוק וקוראים לעצמם מעריצים/מעריכים שלו זה כזה מזעזע
כאילו אני נושמת תמוזיקה שלו כבר קרוב ל4 שנים וכואב לי שהוא הפך לטרנד
ואנשים ששמעו את נענע ושווארמה וכל השירים שמפורסמים בטיקטוק וקוראים לעצמם מעריצים/מעריכים שלו זה כזה מזעזע
כאילו אני נושמת תמוזיקה שלו כבר קרוב ל4 שנים וכואב לי שהוא הפך לטרנד
שואל השאלה:
^^כן סוף סוף חזר לשירים הטובים שלו מפעם
^^כן סוף סוף חזר לשירים הטובים שלו מפעם
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגיש מעורר פרובוקציה
אני מרגיש מעורר פרובוקציה
אנונימי
באותו הנושא: