10 תשובות
הבחור עם החשמל
הוא גם הורג את באקוגו בסוף
הוא גם הורג את באקוגו בסוף
לא עדיין לא
לא ידוע מי באמת בוגד, יש רק השערות ותיאוריות אבל כן נראה שהרעים יודעים בדיוק על הדברים שגיבורים עשו, וזה נראה מוזר שהם לאן הלכו ומדוע, והבחור עם החשמל,לא בוגד.
כרגע לא יודעים, וידעו מתי שהוא, ההוא עם החשמל לא בוגד וגם זאתי הבלתי נראת, באמת יש השערות למשל לי יש חשד על מישו אבל אני לא אגיד ואני לא יהרוס כי אי אפשר לדעת, ופשוט צריך לחכות ולראות איך הכל מתקדם...
שואל השאלה:
למה כולכם קוראים לו ההוא עם החשמל לול קוראים לו דנקי
למה כולכם קוראים לו ההוא עם החשמל לול קוראים לו דנקי
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אבל עכשיו סיקרנת אותי
מי החשד שלך?
^^ אבל עכשיו סיקרנת אותי
מי החשד שלך?
אנונימית
זהו ברח לי השם חחח
שואל השאלה:
וואו איזה תשובה
וואו איזה תשובה
אנונימית
לא חושבת במנגה היא ממש לא כזו , גם בעונה חמש זה לא ממש היא, אולי זה המנהל או מישהו אחר.וקרשימיה לא בוגד, הוא רוצה להיות כמו האליל שלו שנלחם בכבוד ולהיות גבר והוא חלק מגיבורים שם אז אין מצב שהוא יבגוד במטרה שלו להיות כמו האליל שלו, דנקי זה עם הברק נראה לי לא בדיוק בוגד אם הכוח שלו הוא חשמל והוא נהיה לא חכם אחרי זה .וקרישימה הוא החבר הכי טוב של באקוגו אז לא נראה לי , והוא גם רוצה להיות כמו האליל שלו כמו שדקו רוצה להיות כמו אולמייט .. ראיתי את עונות של זה וקראתי חלק ממנגה , אורקוקה ממש פחות לפי מה שקראתי במנגה חלקית. אם היא באמת הייתה בוגדת ואחת מרעים, היא לא הייתה עושה משהו שהציל את דקו בצאפטר האחרון שקראתי , גם דנקי הבחור עם החשמל או ההוא עם חיות לא חושבת שהם הוא מרעים, כי שדנקי מפעיל את הכוח שלו החשמל אז אחרי זה הוא נהיה קצת טיפש ואומר יאי , אנו אישית לא יודעים מי זה ומה הזהות שלו, אולי זה המנהל או מישהו אחר, ואם כבר קרישימה יש לו גיבור שהוא מעריץ כמו שיש לדקו שהוא מעריץ את אולמייט ובזכותו הוא נכנס לאקדמיה לגיבורים, ככה גם עם קרשימיה, ראיתי את העונות ופרקים, הוא לא עשה שום דבר שמראה שהוא חלק מהרעים עדיין, הוא גם חבר הכי טוב של באקוגו שמצליח להסתדר אתו יחסית חוץ מאחרים, גם הוא מעריץ גיבור כלשהו שם והוא רוצה להיות כמוהו בדיוק , והוא רוצה להיות גבר כמוהו בדיוק אם אני לא טועה במה שהיה שם, וראיתי את הפרקים האלה בארקים האחרונים עד הארק של הנבלים השנה, אם הוא נלחם אתם נגד זה כל הזמן, וגם הגיבור שהוא העריץ נתן לו השראה כמו לדקו, אז אין סיכוי שהוא הבוגד, ואורקורה לא ממש בוגדת, קראתי את הצאטפרים לרוב, אני יודעת שהיא הכי פחות תבגוד מכיוון שאם קראתם את המנגה של זה יותר מאנימה ויותר ממני, הייתם יודעים את זה ודנקי כל פעם שהוא משתמש ביכולות שלו יותר, הוא נהיה טיפש יותר ואומר יאי .. הבוגד לא אחד מאלה. לקרישימה יש איידול כמו שיש לדקו ולבאקוגו , אם הוא היה בוגד ומרעים , הוא לא היה מנסה להיות כמו הגיבור שהוא רוצה , ומנסה ללכת לאקדמיה בשביל להיות גיבור .. ודנקי נהיה טיפש אחרי שהוא משתמש בחשמל בכוח שלו יותר מדי אז זה לא הוא , וגם לא היא . שלושתם לא בדיוק הבוגדים. לא יודעת לגבי איואימה , אולי הוא כן הבוגד ואולי לא. אולי זה מישהו שיכול להחליף צורה של מישהו שם כמו באקס מן, מי יודע.. מזכיר לי וואן פיס אולי . אבל לפחות שם הראו מי בוגד. עד שנגלה הכול בתיאוריות וניחושים ...
טוב יש מצב שזה נכון, כרגע אי אפשר לדעת, עד שנדע מי זה באמת, כנראה שזו באמת היא או מישהו אחר. אי אפשר לדעת