התחברות
הרשמה
מה מביאים לתאוריה?
הוצאתי השבוע טופס ירוק
אני יודע שצריך לבוא איתו ועם ת.ז ועם עותק מודפס של קבלת ההזמנה
אבל רשום גם שצריך שהטופס הירוק יהיה חתום על ידי רופא
זה באמת הכרחי? יש לי שם רק את החתימה של האופטומטריסט
8 בספטמבר 2021, 15:03
תיאוריה
נהיגה
תיאוריה לנהיגה
תאוריה
לימוד נהיגה
תשובה אחת
לא לא כולה לבוא עם תופס ירוק ותעודת זהות זהו אם הזמנת באינטרנט את באה אומרת בכניסה מספר תעודת זהות רואים שאת רשומה ומכניסים אותך
ט
טעים לייייי
באותו הנושא:
מה מביאים לתאוריה?
מה מביאים לתיאוריה? צריך טופס ירוק?
ברגע שאני עושה תאוריה מביאים במקום את התשובות איך זה הולך?
גם אצלכם לומדים לתאוריה בבית ספרה ואז סוף שנה עושים תאוריה או רק אצלנו?
יש גיל חובה מסויים להוצאת טופס ירוק ??(שאותו מביאים לתיאוריה). ?????
איך נרשמים לתאוריה? ואיך למדתם לתאוריה?
אנשים שלומדים לתאוריה/למדו לתאוריה.
אם עברתי 9 מבחני תאוריה ברצף באפליקציה אני מוכן לתאוריה עצמה?
כמה זמן צריך לחכות בין תאוריה לתאוריה?
אם למדתי לתאוריה רק דרך מבחנים באפליקציה ללמידה לתאוריה ועברתי שם הרבה מבחנים אני מספיק מוכנה?
מאיזה גיל אני יכול לעשות תאוריה לאופניים חשמליים אני מתכוון לתאוריה A3