5 תשובות
לי יש מיטת יחיד וזה בסדר גמור,
ציינתי שיש לי מיטת יחיד כי יש לי בן זוג וזה סבבה לנו
נאמ איזה שטויות, מיטה וחצי יחסית מספיקה לשניים, מאמינה ששתיכם תיכנסו שם
ואם הוא ישלול אותך בגלל מיטה בבית...
יש לי מיטת נוער רעועה ועדיין הבאתי חברות, הכל טוב
אנונימי
למה בן אדם אחד צריך מיטה זוגית? לרוב האנשים שאני מכירה יש מיטה וחצי (גם לי יש) או מיטת יחיד
יש לי מיטת יחיד
ויש לי חדר במרפסת

וכשהכל קורה בביטחון ובהומור אז הכל מסתדר

אקסית שלי העדיפה את החדר שלי על פני שאר החדרים בבית
כי הוא פשוט יותר אינטימי

בכל דבר יש יתרון