11 תשובות
כן
אנונימית
איכ זול
לא זול ולא נעליים מי ישמע מה עשית
מה הבעיה
זה קורה לכולם במסיבות
כולם מסטולים מהתחת אף אחד לא שם לב מה קורה
אני בטוחה שהוא כבר שכח את זה
זה קורה לכולם במסיבות
כולם מסטולים מהתחת אף אחד לא שם לב מה קורה
אני בטוחה שהוא כבר שכח את זה
אחותי מה זול תעשי מה שאת רוצה תתנשקו עם מי שאת רוצה תשכבו עם מי שאת רוצה העיקר שיהיה לך כיף
אחי העיקר שנהנת למי אכפת מה זול ומה לא
לא כולה נשיקה
לא זול.
תעשי מה שאת רוצה.
תעשי מה שאת רוצה.
אני התנשקתי יחסית הרבה זמן פעם ראשונה במסיבה הראשונה שהלכתי אליה עם איזה מישהו ואני חושבת שיצאתי זולה ליד חברות שלי ושהן חושבות שאני שרמוטה. שיזד**נו כולם הכי חשוב שנהנת.
אנונימית
יש לי שאלה אלייך? איך את הרגשת כשנישקת אותו?
אם הרגשת טוב עם זה, אז מעולה, אין שום בעיה.
אם הרגשת טוב עם זה, אז מעולה, אין שום בעיה.
כולה נשיקה חח בואי
באותו הנושא: