4 תשובות
הייתי בשניהם, אני אישית יותר נהניתי בשפיים, אבל ימית אלפיים ממש ממש כיף
שואל השאלה:
היית גם בשפיים?
מה יותר טוב?
אנונימית
אני הייתי בימית 2000 וממש כיף שם
לא הייתי בימית 2000 אבל אני יכולה להגיד לך שממש כיף בשפיים ויש שם הרבה מגלשות