4 תשובות
הייתי בשניהם, אני אישית יותר נהניתי בשפיים, אבל ימית אלפיים ממש ממש כיף
שואל השאלה:
היית גם בשפיים?
מה יותר טוב?
היית גם בשפיים?
מה יותר טוב?
אנונימית
אני הייתי בימית 2000 וממש כיף שם
לא הייתי בימית 2000 אבל אני יכולה להגיד לך שממש כיף בשפיים ויש שם הרבה מגלשות
באותו הנושא: