4 תשובות
אני שמה שפתון עדיין למרות שאני אף פעם לא מורידה את המסכה
הפסקתי
שואל השאלה:
^^ ואיך את מסתדרת עם זה? זה לא נדבק למסכה ומציק?
אנונימית
בטח שאני שמה, את האמת אצלינו בעבודה למורה מותר לשבת בלי מסיכה והתלמיד צריך ללבוש מסיכה אז אני מנצלת את זה ומלמדת בלי מסיכה ולפעמים שמה אודם.