4 תשובות
כן אבל יש שני משחקים שחייבים לנצח את שניהם
שואל השאלה:
אז אם נפסיד עכשיו יש עוד סיכוי למונדיאל?
אז אם נפסיד עכשיו יש עוד סיכוי למונדיאל?
לא, אם היינו מנצחים היה סיכוי לעלות ישירות עכשיו אנחנו נלחמים על הפליי אוף
גם אם היינו מנצחים לא היינו עולים ישירות, המשחק הבא קריטי לישראל
באותו הנושא: