5 תשובות
בת כמה את?
או לבהות בו הרבה מידי פעם..
אבל הדרך הכי טובה מנייסיון...
היא להגיד לו "אני חושבת שאני אוהבת אותך"
שואל השאלה:
אני השואלת - ואיך אפשר לדעת אם מישהו אוהב אותי?
אנונימי
הדרך הכנה והישרה שיש לומר לא את זה פשוט להיות כנים ולא להסתיר רגשות.
שואל השאלה:
כן אבל אני ביישנית כזאתי... ואם הוא גם לא ירצה... זה פוגע אז פשוט עדיף לי להבין מרמזים...
אנונימי