7 תשובות
כן אבל ככל שהם מוציאים טלפונים חדשים הישנים פחות עם איכות טובה עם הזמן וגם כנל לסוללה
לאומת החדשים היא גרוע
כן היא ממש אחלה
האייפון סביר לא מעבר. הדגם כבר בן 4 שנים ולא יעבוד טוב כמו אייפונים חדשים.
לאומת סמסונג זה אותו דבר והצלחה לא טובה בכלל עדיף סמסונג
האיכות סבבה. לא מעבר.
כבר לא, זה טלפון ישן
המצלמה גרועה יותר
מסך גרוע יותר
מעבד חלש יותר
חיי סוללה נמוכים יותר
עמידות נמוכה למים
חסרים בו חצי מהפיצ'רים של האייפונים החדשים
קיצר הוא חלש ולא רלוונטי ל2021
המצלמה גרועה יותר
מסך גרוע יותר
מעבד חלש יותר
חיי סוללה נמוכים יותר
עמידות נמוכה למים
חסרים בו חצי מהפיצ'רים של האייפונים החדשים
קיצר הוא חלש ולא רלוונטי ל2021
באותו הנושא: