12 תשובות
כן
הבן אדם ששלחת לו את ההודעה אולי
ניסית בפרטים?
שואל השאלה:
בקבוצה כאילו יש אפשרות לראות את מי שפתח את זה?
בקבוצה כאילו יש אפשרות לראות את מי שפתח את זה?
אנונימי
אם זה בן אדם אחד כנראה שמן הסתם
חשבתי אתה מדבר על קבוצה
חשבתי אתה מדבר על קבוצה
כן אפשר לראות מי פתח זה מראה בפרטים של ההודעה גם בקבוצה
שואל השאלה:
קבוצה אני מדבר
קבוצה אני מדבר
אנונימי
אה לא נסיתי
אבל אולי תנסה בפרטים על ההודעה
אבל אולי תנסה בפרטים על ההודעה
שואל השאלה:
^לא משנה ענו לי פה כבר תודה בכל זאת
שאלתי את זה אם יראו שאני פתחתי את התמונה לא תמונה שאני שלחתי
^לא משנה ענו לי פה כבר תודה בכל זאת
שאלתי את זה אם יראו שאני פתחתי את התמונה לא תמונה שאני שלחתי
אנונימי
כן בפרטים
אנונימית
באותו הנושא: