18 תשובות
אויש אוהבת אותך 3>
מאמינה שתכירי חברים בצבא ועד אז תנסי להכיר אנשים חדשים
מהעבודה נגיד או מתחומי עניין משותפים
מאמינה שתכירי חברים בצבא ועד אז תנסי להכיר אנשים חדשים
מהעבודה נגיד או מתחומי עניין משותפים
תבכי סתם
לכדרר אותה
ולהתחיל עבודה חדשה שיש שם אנשים בגילך או סתם עבודה ופשוט עם הזמן תכירי עוד ועוד אנשים וחברים ואז גם בצבא בעזרת ה
ועוד תכירי עוד ועוד אל תדאגי מיידלה 3>
ולהתחיל עבודה חדשה שיש שם אנשים בגילך או סתם עבודה ופשוט עם הזמן תכירי עוד ועוד אנשים וחברים ואז גם בצבא בעזרת ה
ועוד תכירי עוד ועוד אל תדאגי מיידלה 3>
אני מאוד מבינה את תחושת הבדידות, אני חווה אותה הרבה.
אין לך ממה לדאוג, צבא זה ה-מקום להכיר בו חברים. הכל יסתדר לך
אין לך ממה לדאוג, צבא זה ה-מקום להכיר בו חברים. הכל יסתדר לך
שואל השאלה:
אני בעבודה שנחשבת קלה אבל כולן שם גדולות ממני והן אוהבות אותי אבל נו זה לא חברות ויציאות:(
אני בעבודה שנחשבת קלה אבל כולן שם גדולות ממני והן אוהבות אותי אבל נו זה לא חברות ויציאות:(
אנונימית
אם חברה שלך יוצאת ליציאות אולי תצאי איתה ואז שם תכירי אנשים חדשים או שתנסו אתן כשאתן יוצאות או את עצמך להכיר עוד אנשים ביציאות או כל מיני מקומות
מזדהה.. נעצתי כי אני לא יודע איך לעזור לך אבל זה נותן חוסר מוטיבצייה לכלום
אנונימי
גייז כל החיים זה מסגרות וכל מסגרת אנחנו מכירים אנשים חדשים אז אין מה לדאוג אם לא תכירי עכשיו אז תכירי בצבא ומשם תכירי חברים של חברים ועוד
שואל השאלה:
מצטערת בשבילך שאתה מזדהה , אני מנסה לעשות כמה שיותר דברים
תתאמן ותנסה להתחיל משהו חדש כמו סקייטבורד גלישה בים זה יכניס לך טיפה אור ואולי גם חברים ..
שמעו נכון שזה סבבה לפעמים להיות לבד אהל כשאתה מסיים בית ספר אין שום דבר לעשוצ וזה ממש קשה שאין לצדך מישהו ..
מצטערת בשבילך שאתה מזדהה , אני מנסה לעשות כמה שיותר דברים
תתאמן ותנסה להתחיל משהו חדש כמו סקייטבורד גלישה בים זה יכניס לך טיפה אור ואולי גם חברים ..
שמעו נכון שזה סבבה לפעמים להיות לבד אהל כשאתה מסיים בית ספר אין שום דבר לעשוצ וזה ממש קשה שאין לצדך מישהו ..
אנונימית
אז גם את חברה רעילה
את מנצלת אותה ועוד מתמסכנת
את מנצלת אותה ועוד מתמסכנת
אנונימית
הייתי שם, ומניסיון אישי, הבנתי שעדיף להיות באמת לבד מאשר בסביבת חברים ובכל זאת להרגיש לבד.
חברות רעילה תוריד אותך למטה למקום חשוך יותר ויותר, זה פוצע בכל אינטרקציה איתה. לפחות כשאת לבד את יודעת שאין מי שיפגע בך.
הייתי עם סביבה רעילה במשך כל החטיבה והתיכון, לאחר מכן ניתקתי קשר עם כולם, ככה ביום אחד החלטתי לעשות את זה. את לא מבינה איזו הקלה הרגשתי. כן, לאחר מכן הייתי תקועה בבית במשך זמן מה, אני גם לא התגייסתי.
את תתגייסי, ותכירי אנשים חדשים, בתקווה שהם יהיו טובים בשבילך.
כך או כך, אני ממליצה לך להיפטר מכל דבר רעיל שיש לך בחייך.
לפעמים בשביל להגיע לתוצאה טובה, צריך לוותר על כמה דברים בדרך.
חברות רעילה תוריד אותך למטה למקום חשוך יותר ויותר, זה פוצע בכל אינטרקציה איתה. לפחות כשאת לבד את יודעת שאין מי שיפגע בך.
הייתי עם סביבה רעילה במשך כל החטיבה והתיכון, לאחר מכן ניתקתי קשר עם כולם, ככה ביום אחד החלטתי לעשות את זה. את לא מבינה איזו הקלה הרגשתי. כן, לאחר מכן הייתי תקועה בבית במשך זמן מה, אני גם לא התגייסתי.
את תתגייסי, ותכירי אנשים חדשים, בתקווה שהם יהיו טובים בשבילך.
כך או כך, אני ממליצה לך להיפטר מכל דבר רעיל שיש לך בחייך.
לפעמים בשביל להגיע לתוצאה טובה, צריך לוותר על כמה דברים בדרך.
שואל השאלה:
מסכימה עם זה שאני רעילה אבל אני לפחות נותנת לה הרגשה של חברה אמיתית כי אני יודעת איך זה מרגיש :)
ותודה רבה לך^ את ממש נתת לי הרגשה טובה
מסכימה עם זה שאני רעילה אבל אני לפחות נותנת לה הרגשה של חברה אמיתית כי אני יודעת איך זה מרגיש :)
ותודה רבה לך^ את ממש נתת לי הרגשה טובה
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה לכולן עזרתן לי ממש תודה
ותודה לכולן עזרתן לי ממש תודה
אנונימית
אני מבין איך זה מרגיש להיות בקשר רעיל עם אנשים :(
תתרחקי מהחברה הרעילה שלך ותכירי אנשים חדשים בבית ספר ואז הכל יסתדר :)
ואם קשה לך להכיר אנשים מהבית ספר אז את יכולה להעביר את הזמן בסטיפס ותתעסקי יותר בדברים שגורמים לך להרגיש טוב
תתרחקי מהחברה הרעילה שלך ותכירי אנשים חדשים בבית ספר ואז הכל יסתדר :)
ואם קשה לך להכיר אנשים מהבית ספר אז את יכולה להעביר את הזמן בסטיפס ותתעסקי יותר בדברים שגורמים לך להרגיש טוב
אני הייתי במצב ממש כמו שלך רק בלי החברים בכלל
סיימתי תיכון בטריקת דלת, בלי חברים בכלל
היה לי חצי שנה להעביר עד לגיוס
בזמן הזה יצאתי לעבוד, הכרתי חברים חדשים אומנם זמניים אבל לפחות היה לי עם מי לדבר
מי שרעיל אלייך ועושה לך רע בחיים תתנתקי ממנו
עדיף לדעתי להשאר לבד מאשר עם חברים שעושים לך רע
בצבא אני הכרתי המון חברים חדשים, אני מאמינה שגם את תכירי
סיימתי תיכון בטריקת דלת, בלי חברים בכלל
היה לי חצי שנה להעביר עד לגיוס
בזמן הזה יצאתי לעבוד, הכרתי חברים חדשים אומנם זמניים אבל לפחות היה לי עם מי לדבר
מי שרעיל אלייך ועושה לך רע בחיים תתנתקי ממנו
עדיף לדעתי להשאר לבד מאשר עם חברים שעושים לך רע
בצבא אני הכרתי המון חברים חדשים, אני מאמינה שגם את תכירי
אם יש לך אחים תבלי איתם תדברי איתם..
תבלי זמן עם המשפחה זה חשוב והם תמיד נשארים!
תבלי זמן עם המשפחה זה חשוב והם תמיד נשארים!
אם יש משהו שלמדתי על בשרי זה שעדיף להיות לבד מאשר בחברה רעה.
יאו נשבעת לך שזה היה בול המצב שלי עד לפני חודש
ועברתי לפנימייה וניתקתי קשר איתה יזה הדבר הכי טוב ומשחרר שעשיתי
פשוט לשחרר אל תדאגי מלהיות לבד הכל עניין של זמן
ועברתי לפנימייה וניתקתי קשר איתה יזה הדבר הכי טוב ומשחרר שעשיתי
פשוט לשחרר אל תדאגי מלהיות לבד הכל עניין של זמן
באותו הנושא: