31 תשובות
כל המוצא זוכה
אף אחד לא משתמש בזה אז. למה לא
שואל השאלה:
למה לא?^
אח שלי יוכל להשתמש בהם
בטח למה לא
אם ירדפו את הבית שלך רוחות אני אשמח לקחת
לא, אסור לך לקחת.
אנונימי
אם את בטוחה שזה נטוש וכבר יש שם גרפיטי אבק עכבישים וגופות אז כן תקחי למה לא זה או את או אני
כן אבל תהיי בטוחה שהבניין נטוש ואת לא גונבת
כן אני הייתי לוקחת גם את הקיר
מה הכתובת?
לא
אנונימית
כן אין שם אף אחד שמשתמש תיקח . אבל אל תיקח ספרי תורה משם
לא נראלי שזה כלכך בסדר
אבל תעשי מה שבאלך
מותר אבל לגבי הספרי התורה לא יודעת כי זה קדוש
לדעתי לא הכי כדאי..
איפה החינוך? איפה הכבוד? איפה זה נמצא?
אנונימית
עדיף להשאיר את הספרי תורה איפה שהם היו
ממש לא, הרוח שהדברים שייכים לה תרדוף אותך.. זה קללה לכל החיים עד שתיפתר מזה בדרכים מאוד מסוכנות. מניסיון!!
לדעתי אל תקחי זה בטח של מישהו
אנונימי
בית נטוש? וואה וואה, הייתי לוקחת,לגבי הספר תורה הייתי הולכת לרב כדי לדבר איתו
מה יש לדבר עם הרב? מה היא תעשה עם ספרי תורה

א) היא בכלל לא יודעת אם הם כשרים
ב) אם הם כשרים ובזכותה ישימו אותם בבית כנסת זו מצווה ענקית תחשבי כמה מניינים יעשו שם...
לא יודעת בנוגע לספרי תורה מבחינה של חוקים אתים, אבל השאר כן כל עוד את יודעת שזה נטוש בטח עדיף שתיקחי ולא שזה סתם ישב שם בתור זבל
את לא יודעת כמה זה שווה ואולי יש רוח רפאים שקשורה לספר (אל תזלזלי בי כי אני מאמינה ברוחות) ואולי זה ספר שחיפשו אלפי שנים
אני חושבת שאם יש שם דברים יקרים אז מישהו גר שם
עדיף להשאיר הכל במקום ולא לגעת כן רוב הסיכויים שזה של מישהו .
בהצלחה עם הרוחות רפאים
אחותי מישהו גר שם,
יש הרבה הומלסים ואנשים עם חובות שתופסים בניינים נטושים.
את לא בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
"את לא בסדר"
ומה הקשר הומלסים זה מחשבים מאובקים מלפני מליון שנה מה את רוצה
שואל השאלה:
אין לי מושג כנראה אין לה חיים
אבל לקחת בסוף?
שואל השאלה:
לקחתי כמה דברים אבל לא משהו גדול כזה כי שמתי לב שבקומה מעל גרים ולא ידעתי אם זה בסדר לקחת
אנונימית
אהה מה הכתובת? נבוא גם