4 תשובות
להשאיר ככה השיער שלך מהמם
להשאיר ככה.
כעיקרון הוא יפה ככה אבל אם באלך אז תעשי מחליק אין ממש הבדל
מה שהכי נוח לך אבל עם את ממש רוצה אז תעשי אבל עדיף למצוא תסרוקת יפה לשיער ולא להרוס אותו