7 תשובות
תעברי קצת עם מחליק או שתשימי קרם
אם יש מחליק אז תעברי על זה עם מחליק
שואל השאלה:
אין לי מחליק ואני לא משתמשת במחליקים בכלל, מה אפשר לעשות?
אין לי מחליק ואני לא משתמשת במחליקים בכלל, מה אפשר לעשות?
אנונימית
את יכולה אולי לנסות לשים קרם אבפ אני לא בטוחה זה יהרוס לך את
הפן או לא
הפן או לא
שואל השאלה:
אני חושבת שזה יהרוס.. אין עוד משהו לעשות?
אני חושבת שזה יהרוס.. אין עוד משהו לעשות?
אנונימית
לא חושבת שיש אולי תבקשי ממישהי מהמשפחה שלך מחליק ותעשי שם חד פעמי
סרום (שמן) לשיער
באותו הנושא: