5 תשובות
טעים, תלוי למי :)
סבבה
שואל השאלה:
תודה לכן
תודה לכן
אנונימית
אני לא אוהבת אבל תליו לכל אחד איך זה,שיהיה לך/לכם בתאבון(;
הכי טעים !!!
למרות שפעם הייתה תקופה ששנאתי את זה חח
למרות שפעם הייתה תקופה ששנאתי את זה חח
באותו הנושא: