4 תשובות
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שהוא כבר לא כזה טוב כמו שהוא היה פעם.. הוא עבר את השיא שלו ממזמן הוא פשוט סוג של מותג כזה אז רוצים אותו
שנה שעברה הוא היה נהדר, פשוט התרגלנו ממנו לרמות כל כך מטורפות שהירידה היחסית שיש לו נראית כל כך קיצונית, אבל בוא נגיד שיש הרבה מאוד שחקנים בכירים בעולם שהיו מוכנים להתחלף עם הסטטיסטיקות שהוא מייצר כל משחק, גם אם הם בירידה ניכרת לעומת מה שהיה בעבר
שואל השאלה:
הכוונה לא מה הוא רוצה, אני פשוט חושבת שהוא צריך לפרוש הוא כבר לא משחק טוב
הוא אמר פעם שהוא רוצה לפרוש בניואלס אולד בויס בארגנטינה, המועדון שהוא גדל בו
וכנראה יחזור לתפקיד ניהולי בברצלונה