6 תשובות
זה רק לגיימינג או שיש גם משהו מעבר?
ואתנ עומד לעשות אוברקלוק?
ואתנ עומד לעשות אוברקלוק?
שואל השאלה:
רק לגיימינג ולא יעשה אוברקלוק סליחה פשוט ראיתי את ההודעה רק עכשיו
רק לגיימינג ולא יעשה אוברקלוק סליחה פשוט ראיתי את ההודעה רק עכשיו
שואל השאלה:
כן אחי אבל המסך ששמתי הוא למסך שני יש לי עכשיו 280 הרץ
כן אחי אבל המסך ששמתי הוא למסך שני יש לי עכשיו 280 הרץ
אה סבבה אז תיקח את המסך ההוא אבל הכרטיס ששמתי יותר חזק מה3070 ti אלא אם כן כל כך חשוב לך הפיצ'רים של nvidia
שואל השאלה:
כן אחי אני אוהב יותר את nvidia אבל תודה בכל זאת
כן אחי אני אוהב יותר את nvidia אבל תודה בכל זאת
זה תוספת של 300 שקל אבל זה שווה את זה תראה אם אתה רוצה את זה לפי הנראות והכל
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: