3 תשובות
שימי איזשהי תחבושת ואם אין אז שימי פלסטר ותחטאי את זה טוב
שואל השאלה:
לא נראה לי שיש לי
אנונימית
קרה לי לפני שבוע. זה נורמלי להרגיש דופק. פשוט לחטא ולחבוש.
באותו הנושא: