6 תשובות
תנסה להגיב לו על סטורי שיש משהו מצחיק ומשעשע או אפ אתה רוצה יש משפטי פתיחה
אל תפחיד אותו, תדבר איתו קודם ותראה מה יקרה
שואל השאלה:
הוא לא יענה על זה
אנחנו לא מכירים
הוא לא יענה על זה
אנחנו לא מכירים
אנונימי
שואל השאלה:
אגב הוא אמר בסטורי שהוא לא סטרייט אז כאילו זה לא משהו שרק אני יודע
אגב הוא אמר בסטורי שהוא לא סטרייט אז כאילו זה לא משהו שרק אני יודע
אנונימי
אם סתם תכתוב לו שיש לך קראש עליו הוא יפחד ויברח, תאמין לי מלא אנשים ממשיכים שיחה גם אם הם לא מכירים אותך
שואל השאלה:
סבבה תודה שלחתי לו הודעה אני מקווה שהוא לא מהסנובים שלא עונים
סבבה תודה שלחתי לו הודעה אני מקווה שהוא לא מהסנובים שלא עונים
אנונימי
באותו הנושא: