7 תשובות
שואל השאלה:
למה לא היית רוצה שיכתבו לך את זה?
אנונימית
כי יש לי את הזמנים שלי ואני אתחבר מתי שבאלי ואם מישהו היה אומר לי שהוא רוצה שאני אתחבר יותר זה דיי מציק, אבל זה רק אני וזה ממש לא מוזר שתכתוב את זה:)
לא זה חמוד
לא. זה הגיוני. זה לא שצעקת עליו למה הוא לא מחובר. רמזת לו בעדינות שאת מעדיפה שהוא יתחבר יותר.
לא מוזר בעיניי
אני לא הייתי רוצה שמישהו יכתוב לי את זה אבל זה בסדר
שואל השאלה:
אני אעשה את זה אבל קודם הוא צריך לענות ליייי
אנונימית