4 תשובות
לא זה מושלם מאוהב באוברסייז
לא
את האמת זה מושלם אבל אני לא הייתי מסתובבת ככה לא בגלל שאני לא רוצה, בגלל שלפעמים המשפחה שלי טיפה שופטת אותי עם הלבוש והם כזה "מזה הדבר הזה"
אנונימית
באותו הנושא: