4 תשובות
כי החומרים שבאוכל יכולים לשבש את התוצאות, כמו סוכר
זה משבש את הבדיקה.
מספיק שתאכל עוגיה קטנה, כל השומן והסוכן שהיה בתוך העוגיה מתעכל לך בגוף ואז כל האוכל נזרם לך בדם, מה שבעצם מזין אותך. אז מין הסתם שהנתונים יהיו גבוהים מהרגיל.

אז מה הם בודקים בעצם? בדיקת דם בודקת את המצב הנורמה שלך, האם לדם שלך יש יותר מידי/ פחות מידי סוכן שומן מלח וכו' במצב רגיל מבלי להכניס אוכל לגוף.

ולפי התוצאות האלה יכולים לדעת אם אתה בריא או שחסר לך משהו
כי באוכל יש סוכר, ושומנים. ויש בדיקות מסוימות כמו גלוקוז, ופרופיל שומנים (הבדיקות הבסיסיות שעושים בדרכ לאנשים שצריכים בדיקת דם רגילה ) שאם נאכל לפניהם , התוצאה יכולה להיות לא נכונה,
אני פעם עשיתי בדיקת דם ולעסתי מסטיק לפני, מסטיק קטן ומסכן! והיה בו סוכר. והסוכר בדם עלה ושיבש את התוצאה הנכונה.
אנונימית