5 תשובות
וואי, זה נשמע ככ משחרר וכיף!!
וכן, נראה לי שגם את יכולה לצבור ניסיון תוך כדי השירות.
בכללי כן אם תלמדי הרבה ותרצי להמשיך לעבןד בחווה תוכלי
אני רוצה לעשות שירות לאומי באורוות סוסים
ברור שזה יעזור לך..
כל ניסיון עם סוסים יעזור לך.
אבל שתדעי שזו עבודה לא קלה
אבל אם את אוהבת סוסים לכי על זה❤
נרשמת כבר בחווה? אני יכול לבדוק לך
שואל השאלה:
לא נרשמתי אבל אני אשמח אם תוכל לעזור לי:)
אנונימית