5 תשובות
אולי תעשי לה טבלה ותקני לה פרס בסוף? יכול לדרבן אותה
שמעי תשבי איתה ותסבירי לה בהגיון שזה לטובתה ואם זה לא יעזור תפחידי אותה שהיא חס וחלילה לא תוכל לחיות בלי המזריקים ותזכירי לה שהיא אוהבת לחיות ותזכירי לה את הדברים שהיא אוהבת לעשות תראי לה את החיובי בעניין
הכי טוב זה פסיכולוגית כי נשמע שהיא צריכה
שואל השאלה:
^ אני מהשאלה הקודמת גם לגבי כדורי אינסולין, תודה על העזרה.
^ אני מהשאלה הקודמת גם לגבי כדורי אינסולין, תודה על העזרה.
אנונימית
היי, סוכרת זה הלם גדול בעיקר על ילדה בגיל שלה , האורח חיים משתנה לגמרי. זה לגיטימי שהיא כועסת ואולי גם לא מבינה את החשיבות של זה.
אפשר לדבר עם פסיכולוג ועוד דבר שעזר לי זה להיכנס לקבוצת פייסבוק של האגודה לסוכרת נעורים וגם לקבוצות ווצטאפ לבני נוער סוכרתיים יש המון כאלה.
לגבי הזריקות אפשר לדון על לעבור למשאבה
אפשר לדבר עם פסיכולוג ועוד דבר שעזר לי זה להיכנס לקבוצת פייסבוק של האגודה לסוכרת נעורים וגם לקבוצות ווצטאפ לבני נוער סוכרתיים יש המון כאלה.
לגבי הזריקות אפשר לדון על לעבור למשאבה
באותו הנושא: