4 תשובות
לא.. אבל תשתדלי לא להבריז הרבה
אנונימית
אני הברזתי את כל השיעורים של אנגלית חמש יחל השנה אז לא זה לא נורא כמו שזה נראה סתם זה כן אל תקשיבי לי תשקיעי בלימודים
כן, רק התחילה השנה
לא אבל אל תבריזי מלא
באותו הנושא: