התחברות הרשמה

תגידו אם אני במגשימים אני עדיין צריכה לעשות את המבוא לטכנולוגיה הזה בבית ספר

בגלל שלקחתי פיזיקה ערבית אמרו שאני חייבת לקחת מבוא
5 בספטמבר 2021, 08:36
תיכוןמגשימיםכיתהסייבר    
2 תשובות
כן נדפקת יום נעים
אנונימית
מגשימים זה לא פטור לכלום
ש
שם | בדוי
באותו הנושא:
אוף, עדיין לא עשיתי את השלב ה2 במגשימים כי אין מועדים למבחן עדיין.. מתי בערך יעלו תאריכים חדשים?
היי מי שהיה/עדיין במגשימים תיכנסו בבקשה..
משהו פה היה במגשימים? אני ממש צריכה עזרה
מישהו שלומד במגשימים ויכול לעזור לי?
אם אני במגשימים, אני צריכה ללכת למגמת מחשבים?
אם אני הייתי במגשימים (סייבר) אני צריכה לכתוב את זה בקורות חיים?
מי שהיה/עדיין במגשימים, כמה זמן בערך אתם משקיעים בתוכנית בשבוע?
תגידו (מי שהיה במגשימים) יפים של אבא
מישהו עשה את המבחן במגשימים?
יש פה מישהו שהיה או עדיין במגשימים ויכול לענות לי על כמה שאלות?
מישהו פה עשה תמבחן במגשימים?