3 תשובות
לומדים אותו דבר, פשוט הרבה יותר מהיר זה שבוע שבועיים שיש כל יום מבוקר עד ערב (או בחופש הגדול או בחופש ארוך אחר כמו סוכות או פסח) זה אינטנסיבי אבל אפשרי, במקום חצי שנה או שנה זה רק שבוע שבועיים

מה זאת אומרת איך המשמרות עובדות? באים לתחנה ועולים על אמבולנס אם יש קריאה, משמרת שמונה שעות
לי היה קורס מזורז של שבועיים ככה וזה בהרבה יותר טוב משנה קורס. לומדים יותר טוב ואת יותר מרוכזת בזה כי זה כל יום.
לי היה קורס מזורז של חובשים.. ממש אינטנסיבי בעיקר לימוד עצמי לבד. כנראה אצלכם זה יהיה מבוקר עד ערב ובחנים. תהיי כל הזמן בהיכון שיגידו לך בוחן.. קרה אצלנו המון. בתכלס הרבה יותר עדחך את הקורס הזה, כשזה נמרח אתה מאבד ושוכח את החומר והכל מתערבב.
זה דורש השקעה אבל בהחלט אבל לעבור הכל. המון בהצלחה