התחברות הרשמה

בנים, זה מוריד או מעלה שבת היא זאת שמתחילה איתכם שיחה..?

זה ממש לא בקטע של בן הוא בן אז הוא צריך להתחיל שיחה , זה נורא לא הכוונה שלי פשוט אני די ביישנית והייתי רוצה לעשות צעד ולהתחיל שיחה עם מישהו שממש מוצא חן בעיניי אבל השאלה אם זה לא קצת מוזר?
5 בספטמבר 2021, 00:55
התחלותנושאים לשיחהביטחון עצמיהודעות    
3 תשובות
לא זה מעלה
T
Tustuss100
מעלה
p
princess pb
לא מוזר בכלל
R
Roger Taylor
באותו הנושא:
בנים -אם מישהי מתחילה איתכם זה מוריד או מעלה ?
בנים זה מוריד לכם שבת מתחילה איתכם?
שאלה לבנים: בת שמתחילה איתכם,מעלה או מוריד?
בנים?זה מעלה או מוריד שבנות מתחילות איתכם?
בנים מוריד לכם אם בת מתחילה איתכם?
בנים בת שמתחילה איתכם מוריד או מעלה?
מעלה לכן בנים שהם ביישנים? שהם לא מתחילים לדבר איתכם ואו מתחילים איתכם זה מעלה או מוריד לכן?
בנים,אם בת מתחילה איתכם זה מעלה או מוריד ולמה? 17+
בנים, בחורה שמתחילה איתכם. מעלה או מוריד?
בנים, אם בת מתחילה איתכם- מעלה או מוריד לכם?
בנים מוריד לכם או מעלה לכם שבנות מתחילות איתכם?