18 תשובות
תעברי לקוריאה
את לא בדיכאון בגלל זה, חוץ מזה להתחתן עם מישהו רק כי הוא קוראיני זה דיי חרא...
אנונימית
תבכי זה בריא
אנונימית
כשאת שומעת יותר מדי קייפופ
אני לא נושמתת
כןן אין על קוריאניםם אבל תמשיכי להאמיןן
שואל השאלה:
חוח אני לא שומעת קייפופ
אנונימית
את בת 14 נכון?
לא נורא יעבור לך
לא מזדהה ומה את בוכה כולה עיניים מלוכסנות
שואל השאלה:
15
אנונימית
אז מה שkדרמה עושה לאנשים..
תני לי לנחש את ארמי??
חחח חחח חחח חחח חחח חחח (תקראי את זה בלי הרווחים חח)
אני מתה את מדברת כמו חברות שליי
שואל השאלה:
אני לא ארמי
אבל אוהבת את bts
(אני לא אובססיבית אליהם)
אנונימית
אם את לא אובססיבית אליהם אז למה שתרצי להתחתן איתם??
שואל השאלה:
לא לbts
אנונימית
יש יהודים קוריאנים גם בקוריאה לחחח ובעצם בכל העולם ורוב הסיכויים שגם בישראל
יש פה קוריאנים בארץ אני מכירה כמה.. אם תתאהבו הוא תמיד יכול להיתגייר בשבילך ;)
כן אני בוכה באמת סוג הבנים שאני מחבבת זה רק קוריאנים
שאלוהים יעזור
שואל השאלה:
חחח אני לא ארמי
אנונימית