התחברות
הרשמה
מה אני אמורה לכתוב בנימוק בטופס בקשת מעבר מגמות?
תכוונו אותי קצת אני גרועה בחרא הזה
4 בספטמבר 2021, 18:55
מגמות
כתיבה
כיתה י'
2 תשובות
לא מוצאת את עצמי,לא מבינה,לא מעניין
נ
נס קפה קר
למה את רוצה לעזוב את המגמה שלך עכשיו
למה את רוצה להיות במגמה האחרת
ל
לואי_טומלינסון
באותו הנושא:
בטופס של השירות לאומי אני צריכה למלא קורות חיים מה אני אמורה לכתוב שם?
גאומטריה - אם בסעיף ב אני צריכה להשתמש בנתון שהוכחתי בסעיף אני אמורה לכתוב בנימוק - "מה שצריך להוכיח סעיף א"?
מה אני יכולה לכתוב בחולשות וחוזקות בטופס של שיבוץ לתפקיד בצופים שנה הבאה?
בטענה ונימוק במתמטיקה, בנימוק,אפשר לכתוב במקום "חיסור קטעים/זוויות שווים/ות "כלל החיסור"?
האם בנימוקים בגיאומטריה,במשפט חוצה זווית אפשר פשוט לכתוב בנימוק:משפט חוצה זוית פנימית במשולש
טופס בקשה למיונים לחיל מודיעין- מה כדאי לכתוב בתחביבים?
מה אני צריכה לכתוב בטופס בקשה לנאמנות?
איזה נימוקים מפורטים אפשר לכתוב במכתב בקשה למעבר כיתה?
בטופס הרפואי של צו הראשון אסור לכתוב בעט אדום?
אם אני רוצה להשלים קו בשביל שיצא משולש מה אני אמור לכתוב בטענה ונימוק?
נתנו לי עבודה לכתוב טקסט דעה על השימוש באוזניות אלחוטיות מישהו יכול לכתוב נימוקים לבעד ונגד ?