התחברות הרשמה

מה אומרים על המשפט בביו?

Live your life the way you want to live it
4 בספטמבר 2021, 18:55
הומורמידע על סטיפסעבריתדעות גולשים    
3 תשובות
נחמד
ל
ליהיא.
סבבה
נ
נס קפה קר
חמוד, דיי ממוצע
ל
לואי_טומלינסון
באותו הנושא:
משפטים של ערסים בביו?/משפטים טובים לשים בביו
מה המשפט שיש לכם בביו באינסטגרם?
לדעתי כל אחד מאיתנו צריך להוסיף בביו שלו את המשפט אכפת לי ממך
מה אתם חושבים על המשפט שלי בביו פה
מה דעתכם על המשפט בביו?
המשפט בביו שלי כאן שחצני?
תגידו כדאי לי לרשום בביו באינסטגרם את המשפט "קשה באימונים קל בקרב "?
מה זה אומר המשפט הזה בביו באינסטגרם: קום תהיה כל מה שבא לך?
מישהו יכול לנקד לי את המשפט אני רוצה לשים בביו
אפשר להשים את המשפט הזה בביו באינסטגרם או שאני אצא ערס?
איזה משפט הכי אהבתם מבין המשפטים בביו שלי?