9 תשובות
מבינה, גיאומטריה זה שיט.
תנסה לשאןל את המורה אם זה בסדר שתתמקד רק בטריגו
כי הרי גם בבגרות יש בחירה בינהם
תנסה לשאןל את המורה אם זה בסדר שתתמקד רק בטריגו
כי הרי גם בבגרות יש בחירה בינהם
שואל השאלה:
^ אבל מה אני אמור לעשות במבחנים פנימיים כשעליהם נשען המגן? יהיו שם שאלות בזה בלי קשר
^ אבל מה אני אמור לעשות במבחנים פנימיים כשעליהם נשען המגן? יהיו שם שאלות בזה בלי קשר
אנונימי
המגן הוא כמו מבחן בגרות.
גם שם יש לך בחירה
2 שאלות מהפרק הראשון
אחת מהפרק השני של טריגו או גיאו
ו2 שאלות מהפרק השליש של חדווא
(או שזה השתנה, סיימתי ללמוד)
תנסה לדבר איתה בכל מקרה, אין לך ממה לבכות ממתמטיקה.
הכל יהיה טוב :) זאת רק מתמטיקה ויש עוד זמן עד הבגרות
אם תצטרך יש אתרים או סרטונים שיכולים ללמד
אבל בכל זאת, תנסה לומר למורה מה שאתה מרגיש
גם שם יש לך בחירה
2 שאלות מהפרק הראשון
אחת מהפרק השני של טריגו או גיאו
ו2 שאלות מהפרק השליש של חדווא
(או שזה השתנה, סיימתי ללמוד)
תנסה לדבר איתה בכל מקרה, אין לך ממה לבכות ממתמטיקה.
הכל יהיה טוב :) זאת רק מתמטיקה ויש עוד זמן עד הבגרות
אם תצטרך יש אתרים או סרטונים שיכולים ללמד
אבל בכל זאת, תנסה לומר למורה מה שאתה מרגיש
גם אני עשיתי 5 יחל מתמטיקה וכמות הדמעות שיצאו ממני בעקבות זה הייתה מטורפת, באמת. למרות שהיו לי ציונים סבבה.
אז זה בסדר גמור והגיוני שזה מתסכל אותך.
מה שכן- אל תוותר לעצמך. אם אתה אומר שלא הקשבת ולכן יש לך פער- זה רק מוכיח שאתה דווקא כן מסוגל וזה לא שיש פער בהבנה עצמה. אם אתה והמשפחה שלך יכולים להרשות לעצמכם לממן שיעורים פרטיים- כדאי לך לשקול את זה. תעבור קצת שוב על הבסיס ואני בטוחה שיהיה לך הרבה הרבה פחות מאתגר. אתה יכול גם להתייעץ עם המורה שלך. שלי ממש עזר לנו גם אחרי שעות הלימודים, אני מקווה ששלך גם
אז זה בסדר גמור והגיוני שזה מתסכל אותך.
מה שכן- אל תוותר לעצמך. אם אתה אומר שלא הקשבת ולכן יש לך פער- זה רק מוכיח שאתה דווקא כן מסוגל וזה לא שיש פער בהבנה עצמה. אם אתה והמשפחה שלך יכולים להרשות לעצמכם לממן שיעורים פרטיים- כדאי לך לשקול את זה. תעבור קצת שוב על הבסיס ואני בטוחה שיהיה לך הרבה הרבה פחות מאתגר. אתה יכול גם להתייעץ עם המורה שלך. שלי ממש עזר לנו גם אחרי שעות הלימודים, אני מקווה ששלך גם
שואל השאלה:
^^ מה לגבי מבחנים פנימיים של הבית ספר לפני המגן והבגרות שם אין בחירה?
^^ מה לגבי מבחנים פנימיים של הבית ספר לפני המגן והבגרות שם אין בחירה?
אנונימי
שם יכול להיות שתהיה, זה תלוי אם המורה עושה מבחן רק על נושא מסויים או על כל מיני נושאים
רילקס אחי השנה רק התחילה יש לך עוד הרבה זמן להבין את החומר וללמוד את מה שלא הבנת או למצוא מי שיעזור לך הכל טוב זה לא כזה ביג דיל מקסימום תמיד אפשר לרדת יחידות ואז לעלות או להשלים את זה מחדש אז אל תיתן לזה להעציב אותך זה לא שווה את זה
שואל השאלה:
^ זאת הבעיה שמבחנים כאלה גם נכנסים בציון הגשה והם אמורים לפגוע לי הרבה בציון וזה מה שמתסכל אותי
^ זאת הבעיה שמבחנים כאלה גם נכנסים בציון הגשה והם אמורים לפגוע לי הרבה בציון וזה מה שמתסכל אותי
אנונימי
אני מבינה את הקושי. אני ממליצה לך להתחיל מהתרגילים קלים וללכת לקשים בהמשך. עוד אמליץ לך על אתר גול ( אפשר להשתמש בו תקופה בחינם- תנצל אותה).
המורה שלי למתמטיקה הייתה אומרת לי להתחיל מעמודים קלים יותר תתחיל עמוד, אם הוא קל לך תמשיך לעמוד הבא, אם לא תשאר בו ותלחם על התרגילים.
גאומטריה זה עיניין של להתרגל לזה.
תעבוד עם המשפטים לידך ותקרא את כל המשפטים לפני שאתה נגש לתרגילים( תעבור על מה שאתה יודע ומה שלא).
יש גם בחירה במבחנים אז אתה לא חייב גאומטריה אבל מניסיון התרגיל בגאומטריה בדרך כלל לא קשה כלכך- לפחות לא בשנים האחרות, אז כן כדאי לנסות ולהכנס לזה.
אל תשכח שיש עוד נושאים- אל תזניח אותם.
הייתי ממליצה לך על השיעורים של רועי גבע, הם ממש עזרו לי בגאומטריה. תקח שני שיעורים של שלוש שעות ותהיה ממש דקדקן- כל דבר שאתה לא מבין תשאל וזה כבר ישפר את המצב אבל זה תלוי בך כמה אתה מוכן להשקיע.
המורה שלי למתמטיקה הייתה אומרת לי להתחיל מעמודים קלים יותר תתחיל עמוד, אם הוא קל לך תמשיך לעמוד הבא, אם לא תשאר בו ותלחם על התרגילים.
גאומטריה זה עיניין של להתרגל לזה.
תעבוד עם המשפטים לידך ותקרא את כל המשפטים לפני שאתה נגש לתרגילים( תעבור על מה שאתה יודע ומה שלא).
יש גם בחירה במבחנים אז אתה לא חייב גאומטריה אבל מניסיון התרגיל בגאומטריה בדרך כלל לא קשה כלכך- לפחות לא בשנים האחרות, אז כן כדאי לנסות ולהכנס לזה.
אל תשכח שיש עוד נושאים- אל תזניח אותם.
הייתי ממליצה לך על השיעורים של רועי גבע, הם ממש עזרו לי בגאומטריה. תקח שני שיעורים של שלוש שעות ותהיה ממש דקדקן- כל דבר שאתה לא מבין תשאל וזה כבר ישפר את המצב אבל זה תלוי בך כמה אתה מוכן להשקיע.