7 תשובות
בטח זה מה שנוח לך
כן בטח
נוחות זו מספר אחת לפני הכל, כן.
אם אתה מתחיל אז כן, עם הזמן אתה כבר תתרגל יותר להשתמש עם כל האצבנות חוץ מהזרת.
כל אצבע מיועדת למיתר אחר, האגודל מיועד לשלושת מיתרי הבס ושאר האצבעות למיתרים הנמוכים, למשל, האצבע מיועדת למיתר השלישי,
האמה מיועדת למיתר השני, והקמיצה מיועדת למיתר הראשון.
עם הזמן אתה תתרגל לזה, יש ביוטיוב תרגילים בשביל זה.
תשמע לי, עזוב את כל התגובות שאמרו כן.
א. תתחיל להתאמן לפרוט עם מפרט, עושה צליל הרבה יותר יפה ונקי ואם תעבור לחשמלית אתה חייב מפרט כמעט לכל השירים.
ב. אתה חייב עם כל האצבעות חוץ מהזרת. גם אם מדובר על פריטה של כל המיתרים וגם עם על מיתרים בודדים, אם תרצה לנגן שירים מורכבים יותר או עם כל מיני פריטות מיוחדות תיהיה חייב להשתמש בכל האצבעות.
אין ספק שבהתחלה זה קשה, לכולם, אבל תוותר על הנוחות בהתחלה ותתרגל לאט לאט כדי שתוכל להתקדם ולא להשאר במקום.