5 תשובות
לא
בהסכם שלום* ולא
לא
לא אבל היו דיווחים על כך שאנחנו משתפים פעולה לפעמים כי שנינו אויבים של איראן וחברים של ארה"ב.
כמו כן, אנחנו נצטרך לדבר איתם כי הם רצו לקנות ממצריים שטח שיש לנו הסכם עם מצריים לא לבנות בו כדי לא לחסום את היציאה שלנו לים מאילת אז סביר להניח שיש לנו קשרים איתם.
לא שלום ולא נורמליזציה אבל אנחנו כן מדברים.
כמו כן, אנחנו נצטרך לדבר איתם כי הם רצו לקנות ממצריים שטח שיש לנו הסכם עם מצריים לא לבנות בו כדי לא לחסום את היציאה שלנו לים מאילת אז סביר להניח שיש לנו קשרים איתם.
לא שלום ולא נורמליזציה אבל אנחנו כן מדברים.
אנונימי
באותו הנושא: