6 תשובות
חח ידיד שלי דרוזי והוא בסטיפס
אז כן
אז כן
אחלה עלי גפן פיתות עם זאתר
אני לא יודעת אם יש כאן באתר דרוזים אבל מה שאני כן יודעת שבאמת הם אנשים מדהימים אגף הם לא מתחתנים מחות לעדתם
כן אני דרוזי , אגב עצה ממני , אם תפגשי דרוזי/ת במציאות , אל תתחילי להגיד להם כמה שאת "חולה עלינו" באמת אנחנו שונאים את זה ככ, כאילו מה אנחנו חיות מחמד דיי אמא זה סתם מוזר ומביך
ומה שהכי מעצבן זה שברגע שמישהו דרוזי אומר שהוא אנטי ציוני או שיש לו דעות פוליטיות שלא מוצאות חן בעיניכם , אתם אוטומטית תשנאו אותו אז מלכתחילה תחסכו את כל השיט הזה למה זה דיי צבוע לכן דיי❤
אשכרה הייתי בארצות הברית החופש הזה אצל המשפחה שלי ופגשתי שם משפחה ישראלית וכשידעו שאני דרוזי אז האבא אמר "אין עליכם אתם נאמנים לנו" כאילו ביצ' לא ,אנחנו לא אוהבים גם אותכם וגם את המוסלמים , מצידינו שתמיד תהיו במלחמה על החתיכת אדמה המזעזעת הזאת וואטאבר , אנחנו מתגייסים נטו כי זה חובה וזה תורם לנו יותר מאשר שזה תורם למדינה לול
אוקיי הייתי חייב לפרוק
ומה שהכי מעצבן זה שברגע שמישהו דרוזי אומר שהוא אנטי ציוני או שיש לו דעות פוליטיות שלא מוצאות חן בעיניכם , אתם אוטומטית תשנאו אותו אז מלכתחילה תחסכו את כל השיט הזה למה זה דיי צבוע לכן דיי❤
אשכרה הייתי בארצות הברית החופש הזה אצל המשפחה שלי ופגשתי שם משפחה ישראלית וכשידעו שאני דרוזי אז האבא אמר "אין עליכם אתם נאמנים לנו" כאילו ביצ' לא ,אנחנו לא אוהבים גם אותכם וגם את המוסלמים , מצידינו שתמיד תהיו במלחמה על החתיכת אדמה המזעזעת הזאת וואטאבר , אנחנו מתגייסים נטו כי זה חובה וזה תורם לנו יותר מאשר שזה תורם למדינה לול
אוקיי הייתי חייב לפרוק
אנונימי
^ agree
וכן אני דרוזית , ןזה לא הדדי
וכן אני דרוזית , ןזה לא הדדי
אנונימית
לול
באותו הנושא: