10 תשובות
כן
ברור מלא אנשים עושים את זה
כן בטח כל עוד את אוהבת את זה אז בטח
כן ברור
כן זה בסדר גמור, גם אני עושה את זה לפעמים.
כן, את לוקחת השראה ואם את אוהבת להתלבש ככה תתלבשי
זה לא גניבה או משהו
זה לא גניבה או משהו
כן
שואל השאלה:
כי תמיד אומרים להיות את וזה..
כי תמיד אומרים להיות את וזה..
אנונימית
כן
באותו הנושא: