6 תשובות
לאחות הפחות מוצלחת
יואו לאמא שלי יש גם מחר יום הולדת חיח
מזל טוב לאחותי היפה
אאע!!
אוקיי סבבה חחח :)
אוקיי סבבה חחח :)
"מזל טוב לילדה היותר יפה" או "מזל טוב לילדה היותר חכמה" משהו בסיגנון נו .
אבל זה שהיא רשמה "מזל טוב לילדה היותר מוצלחת" תחשבי קצת.. אולי משהו עובר עליה והיא מקנאה? לא סתם רושמים את זה, אפילו ביום הולדת
אבל זה שהיא רשמה "מזל טוב לילדה היותר מוצלחת" תחשבי קצת.. אולי משהו עובר עליה והיא מקנאה? לא סתם רושמים את זה, אפילו ביום הולדת
שואל השאלה:
היא רושמת בציניותת
היא רושמת בציניותת
אנונימית
באותו הנושא: