6 תשובות
לאחות הפחות מוצלחת
יואו לאמא שלי יש גם מחר יום הולדת חיח
מזל טוב לאחותי היפה
אאע!!
אוקיי סבבה חחח :)
"מזל טוב לילדה היותר יפה" או "מזל טוב לילדה היותר חכמה" משהו בסיגנון נו .
אבל זה שהיא רשמה "מזל טוב לילדה היותר מוצלחת" תחשבי קצת.. אולי משהו עובר עליה והיא מקנאה? לא סתם רושמים את זה, אפילו ביום הולדת
שואל השאלה:
היא רושמת בציניותת
אנונימית