11 תשובות
אה, זה לא קשור לסימס פרוץ. כאילו, גם ברגיל זה ככה. ואין מה לעשות, המשחק מפסיק לתפקד כמו שצריך אחרי כמה דורות. אין לזה פתרון. זה מטומטם, אבל זה מה שזה.
אנונימי
אני הייתי עם סימס פרוץ וכל ההקחבות שלו במשך שנתיים ואפילו יותר ולא קרה כלום. לא קרס לי והכל תפקד בצורה מעולה
לרוב שקורס משחק מופיעה הודעה כלשהי שאומרת מה מקור הבעיה תנסי לקרוא ולהבין במידה ולא תביני מוזמנת לשלח פה
לרוב שקורס משחק מופיעה הודעה כלשהי שאומרת מה מקור הבעיה תנסי לקרוא ולהבין במידה ולא תביני מוזמנת לשלח פה
שואל השאלה:
אבל זה לא שולח כלום פשוט מקריב לי את המשחק שאני מנסה להיכנס
אבל זה לא שולח כלום פשוט מקריב לי את המשחק שאני מנסה להיכנס
אנונימית
זה המשחק היחידי שזה מקריס לך?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
בתור גיימרית שמידי פעם מתחיל קריסה במשחק כלשהו נראלי שאת צריכה למחוק קבצי מטמון ועוד כמה קבצים שכניראה מפריעים לקובץ של הסימס וזה אמור לעזור לי זה עוזר
שואל השאלה:
אני לא מבינה בזה בשיט שאני מורידה משחק פרוץ אני מנסה להשתמש בהוראות ומנסה משם לבד ולוקח לי שעות
אז די אין לי מושג איך לעשות את זה
אני לא מבינה בזה בשיט שאני מורידה משחק פרוץ אני מנסה להשתמש בהוראות ומנסה משם לבד ולוקח לי שעות
אז די אין לי מושג איך לעשות את זה
אנונימית
^כן, היא צודקת. כאילו, ברור, אי אפשר להמשיך עם ה-save file הספציפי הזה אם הוא זה שגורם לסימס שלך לקרוס. מה שכן, אפשר לבדוק איזה קובץ גורם לכל זה לקרות. באופן אישי, אני יכול להגיד לך שפעם הורדתי מוד שגרם לסימס שלי לקרוס. קיבלתי הודעה שזה בגלל אחד המודים. ואז הלכתי ובדקתי את המודים, עד שמצאתי את המוד הספציפי הזה. אז תעשי אותו דבר. אם זו בעיה בקבצים, תעבירי את התיקייה של הסימס מה-documents ל-desktop. אל תמחקי אותה, כי סתם חבל שכל המודים והסימים/בתים שלך ימחקו. תפתחי את הסימס, כדי שהמשחק יצור לך תיקייה חדשה. תסגרי את המשחק, ותוסיפי קבצים מהתיקייה הקודמת (זאת שב-desktop) אחד אחרי השני. אחרי כל פעם שאת מוסיפה קבצים, תפתחי את הסימס שוב בשביל לבדוק אם הוא עובד. כלומר, קודם תחליפי את ה-tray הישן ב-tray החדש, ואז תפתחי את הסימס. אם זה עובד בלי בעיות, הבעיה לא בתיקייה הזו. ואז תעשי אותו דבר עם ה-mods וכל שאר התיקיות. תמשיכי לחפש עד שתמצאי. לצורך העניין, נגיד וגילית שהבעיה ב-mods. אם יש לך 400 מודים, אז תחלקי אותם לשתי קבוצות של 200. תבדקי איזו קבוצה עובדת ואיזו לא. ואז תמשיכי לחלק את זה לעוד קבוצות קטנות יותר, עוד ועוד, עד שתמצאי את הקובץ שגורם לזה לקרות. אחרי שמצאת אותו, תמחקי אותו ותחזירי את שאר הקבצים.
שואל השאלה:
איפה קיבלת את ההודעה?
איפה קיבלת את ההודעה?
אנונימית
אמאלה אני מתחילה להיות בלחץ כי יש לי 130000 מודים בתיקייה
שואל השאלה:
גם ליי
ואיפשר לחלק אותם לתקיות כל מוד וזה מעצבן
גם ליי
ואיפשר לחלק אותם לתקיות כל מוד וזה מעצבן
אנונימית
באותו הנושא: