6 תשובות
שואל השאלה:
שטפתי גם מהר וגם להרבה זמן לא יקרה לי כלום??
מן הסתם הדבק נועד שישמו באיזור העיניים.
אני בטוחה שמי שיצר את זה לקח בחשבון שהעייניפ זה איזור רגיש ועלול בטעות להכינס לעין.
אם זה דבק זנועד לריסים בטוח יצרו אותו בצורה כזאת שלא יקרה כלום אם יכנס קצת לעיניים
שואל השאלה:
שורף לי ממש טיפה זה עדיין מסוכן ? גם שמתע מלאא מים ומים מהברז זה מייבש לפי מה שהבנתי
תרגעי זה בסדר.
תקשיבי לאחת שהכניסה את עצמה לפציעות הכי הזויות, מסוכנות, ובאיזורים רגישים, חשבתי שאני הולכת למות הרבה פעמים...
להפתעת כולם אני עדיין חיה... עם ע שש עד עשר צלקות.
אבל תאמיני לי, לא יקרה לך כלום.
כל עוד עכשיו את מרגישה די בסדר, זה אורמ שלא קרה כלום
שואל השאלה:
וואי תודה הרגעת אותיי, והשורף מסתבר שזה משמן זית לא מהדבק
נו מעולהה.
לילה טוב