11 תשובות
פשוט מה איתך
"היי, מה קורה?"
"היי, איך את?"
"היי"
"היי, איך את?"
"היי"
אל תנסה, תעבור לגברים יותר עדיף
שואל השאלה:
כן, אבל אחרי זה נתקעת השיחה ואז על מה מדברים?
כן, אבל אחרי זה נתקעת השיחה ואז על מה מדברים?
למה לא להתחיל שיחה עם בחורה בסטיפס, אני למשל
^^אחר כך פשוט אולי לנסות למצוא דברים במשותף ולדבר עליהם..
מאיפה את בת כמה את ואז לשלוח ריפליי אפילו
שואל השאלה:
אתן מדברות מנסיון או סתם זורקות לאוויר?
אתן מדברות מנסיון או סתם זורקות לאוויר?
תהיה מקורי
מה זה מדברות מניסיון
^^^אני מתחילה שיחה עם בנים, וזה הולך סבבה.
באותו הנושא: