התחברות
הרשמה
קרה לכם שירדתם על מישהו נגיד בריב שהוא עושה משהו שאתם בעצמכם עושים?
3 בספטמבר 2021, 23:04
שאלה
4 תשובות
כן אופס
ר
רביד פלונטניק המלך
בטח, המון פעמים, אני פשוט דואג להתנצל לאחר מכן.
o
oyasumi
אני תמיד עושה את זה
ה
הופה גנגם סטייל 3
כן...
מ
מטר ובמבה:)
באותו הנושא:
הייתם רוצים להשלים עם מישהו אחרי ריב איתו שהוא ירד לנקודות "רגישות" אצלכם בכוונה?
מישהו שאני בריב איתו מעצבן אותי אז הוא העלה תמונה שהוא הצטלם מול המראה
הגיוני שירד לי ממישהו רק בגלל ריב אחד?
זה נראה לכם הגיוני לריב עם מישהו בגלל שהוא לא רצה לריב איתכם?
האם לעוד מישהו קרה שירדה לו האמינות בלי הודעה?
עוד מישהו עושה שביתות רעב כשהוא בריב עם ההורים?
מה אתן חושבים על זה שירד לגיימס צארלס 0.3 עוקבים בגלל הריב?
איך לריב איתו כדי שירד לו ממני וניפרד?
נגיד והייתם בריב עם מישהו שאתם אוהבים והייתם מגלים שהוא ממש עצוב כזה ולבד ובוכה, הייתם שואלים לשלומו?
כשאתם מתגעגעים למישהו שנגיד הייתם בריב אתם תשלחו לו הודעה?
אני בריב עם מישהו שהיה הידיד הכי טוב בגלל שהוא קילל אותי מול כולם בלי סיבה