התחברות הרשמה

סוריה באמת מאיימת לירות עלינו?

3 בספטמבר 2021, 21:12
המצב הבטחוניטיליםסוריה    
תשובה אחת
הם תמיד מאיימים
ה
הנסיכה פיונה
באותו הנושא:
מה הקטע שלמרות הפסקת אש הם התחילו לירות עלינו שוב?
עוד כמה שבועות איראן יוכלו לירות עלינו פצצת גרעין?
מה הקטע של חמאס לירות עלינו בלילה?! ._.
איפה ראיתם בחמ''ל שסוריה מאיימת לירות למרכז בתשע?
לדעתכם ה-ג'יהאד האיסלמי באמת יקיים את האיום שלו לירות רקטות בשעה 21:00?
אפשר סיכום קצר בבקשה מה עזה רוצים? הם באמת חושבים שנקום ונפנה להם את ישראל או הדרום אם הם ימשיכו לירות עלינו?
רגע גם לבנון התחילו לירות עלינו?
למה הם ממשיכים לירות עלינו?
השאלה שלי היא אם ערבי בא לזרוק עליי בקבוק תבערה מותר לי לירות עליו כדור חי?
למה סוריה התחילו לירות עלינו טילים פתאום?
אני חושבת שצריך לירות בכל המסריחים האלה שמשגרים עלינו טילים, פשוט לירות בהם בראש