4 תשובות
זה מה שקורה שפורצים וגם שפורצים זה רוב הפעמים עושה וירוסים למחשב ולפרוץ למשחק שמישהו ישב והכין המון זמן זה לא הכי ..
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי את הכסף לקנות
אני באמת ביקשתי ליום ההולדת שלי ואין את הכסף לזה בבית
אני לא יכולה ללכת לעבוד כי בגיל 15 לא צריכים אותך בשום מקום(גם לא ביביסיטר) אין מה לעשות
אנונימית
יש מקומות שזה עולה 50 שקל ויש כאלה ש100 ויש כאלה ש150 זה תלוי איפה את קונה
לתגובות מעליי
זה לא כולל את כל ההרחבות אז זה לא משנה שהמשחק הבסיס יכול לעלות 50 שח כי בסופו של דבר נמאס מזה ורוצים הרחבה ועוד אחת ועוד אחת ולא לכולנו יש אלף שקל להוציא על משחק מחשב שנתקע כל הזמן כי אפילו המחשב לא הכי חדיש

לשאלתך אני לא ככ מבינה בזה אבל יש מלא סרטונים ביוטיוב שמראים איך להריץ את המשחק מהר יותר ומדריכים על איזה תיקיות אפשר למחוק וכו
תנסי את זה אולי זה יעזור