7 תשובות
שואל השאלה:
אחרי שדיברנו שלחתי לו הקלטה שהשיחה התנתקה אבל אני צריכה ללכת עד עכשיו הוא לא ענה
פשוט ממש יורד לי ממנו וכל הרצון של לאהוב אותו
אחרי שדיברנו שלחתי לו הקלטה שהשיחה התנתקה אבל אני צריכה ללכת עד עכשיו הוא לא ענה
פשוט ממש יורד לי ממנו וכל הרצון של לאהוב אותו
אנונימית
שמעי נראה לי שאת צריכה לבוא ולהגיד לו בפנים מה הבעיה. כאילו, הוא שאל אותך אם זה בגלל זה ואת אמרת לו שלא. סבבה שהיית פגועה אבל כנסי לפרופורציות, אם את רוצה לפתור את הבעיה את צריכה לדבר עליה ולהסביר את עצמך ולא לצפות שיקראו לך את המחשבות.
שואל השאלה:
לא באלי לדבר איתו הוא בכלל לא עונה לי
לא באלי לדבר איתו הוא בכלל לא עונה לי
אנונימית
שואל השאלה:
וגם לא באלי לצאת מעיקה
וגם לא באלי לצאת מעיקה
אנונימית
נשמע שהוא התנהג אחלה אם מפריע לך משהו תגידי לו
אם את מרגישה שאת לא מסוגלת לדבר איתו ואת חושבת שהמצב הנוכחי לא מפריע לו אולי תשקלי מחדש את כל העניין הזה
דברי איתו זו מערכת יחסים לדבר ולפתור ביחד